wtorek, 5 listopada 2013

Recenzja 4.: Alterra: Grnat i Aloes.


Recenzja odżywki do spłukiwania
Alterra Granat i Aloes 
Włosy suche i zniszczone






Czyli po prostu mój ideał. Bije na głowę Garnierowską odżywkę Olejek Awokado i masło Karite, o której pisałam tutaj. Dlaczego tak ją zachwalam i dlaczego mimo, że użyłam jej raz, już robię recenzję? Ponieważ to niesamowite co ta odżywka zrobiła z moimi włosami! :) W piątek naolejowałam włosy na dzień, ukochaną, trochę przeze mnie zapomnianą już oliwą, której zapach do tej pory ciężko znoszę. Wiem, że oliwa jest dość gęstym olejem i nie należy do tych łatwo zmywalnych, gdy już miałam zmywać olej, na lekko zwilżone włosy nałożyłam tę właśnie odżywkę, pozostawiając ją na dłuższy czas do wchłonięcia, aby choć odrobinę ułatwiła zmywanie oleju szamponem. Kiedy już ją zmyłam, włosy już nie potrzebowały mycia szamponem, bo po oliwie nie było już śladu, jednak dla pewności użyłam Babydream myjąc jedynie skalp, a po tym jeszcze raz nałożyłam odżywkę na 2min. Wtedy moje włosy zakochały się w niej na zabój :) Przy zmywaniu były tak nawilżone i śliskie, jak przy płukance z siemienia lnianego (click). A po wyschnięciu poddały mi się i dobrze się układały.

Skład : 



          





W swoim składzie ma aż tyle naturalnych olejków i ekstraktów, że nie można przejść obok niej obojętnie,
pachnie pięknie, brak w niej sztucznych konserwantów, zastępuje je naturalny etanol, który - czego niektóre z Was się obawiają - w tej odżywce wcale nie wysusza, jest gęsta, ale w porównaniu z np. Oleo Repair bardzo doskonale rozprowadza się na włosach, włosy świetnie się po jej użyciu rozczesują. Póki co nie zauważyłam w niej żadnych minusów ;)


Cena: 4.99zł na promocji!
Dostępność: Rossmann
Używam tego produktu od: kilku dni
Ilość zużytych opakowań: zaczęłam pierwsze
Używam produktu:
 przy każdym myciu
Kupiłabym ponownie?  Tak


Ocena:




Miałyście już tę odżywkę? Też się z nią polubiłyście? :)

5 komentarzy:

  1. Ta odżywka jest bardzo dobra - na moje zniszczone partie włosów bardzo fajnie działa, no i nawilża - i ten alkohol jakiś taki mniej straszny w towarzystwie tylu olejków i ekstraktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Chociaż trochę go czuć, pomimo pięknego naturalnego zapachu odżywki :)

      Usuń
  2. Uwielbiam maskę z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zbieram się do jej zakupu już bardzo długoo. Muszę wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ją, muszę znowu ją sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń